صدای آب

برای حرف هایی که هیچ گوشی برای شنیدن ندارند...

صدای آب

برای حرف هایی که هیچ گوشی برای شنیدن ندارند...

آخرین مطالب

خدایا! من هیچکاره ام!

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۵ ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم


با اینکه ادعا می کنم قدرتمندم ... زور بازو دارم... دنیا برای من خلق شده و میتونم ...

کافیه فقط یه روز! نه یک ساعت! نه ....... یک لحظه! خدا این دستای منو رها کنه و بگه برو ببینم خودت! چیکاره ای!:(


آقا اجازه هست من همین جا اعتراف کنم؟... خدایا من هیچکاره ام! :((

خدایا! من که نه در دنیا اومدنم نقشی داشتم و نه در از دنیا رفتم!! چطور میتونم در این فاصله زندگی و مرگ نقشی داشته باشم؟!


خدایا من هیچکاره ام! چون نه میتونم خوب فکر کنم و نه میتونم فکر خوب کنم!

نه میتونم خودمو نجات بدم و نه میتونم عامل نجات دیگران باشم!


خدایا من هیچکاره ام! 

به حق همین وقت عزیز ... روز یازدهم ماه مبارک رمضان... با همین زبان روزه قسمت میدم تو... باش برای من!:((

تو باش که فقط تو دارایی منی و چه خوب دارایی ای هستی!:)

ماذا وجد من فقدک و ماالذی فقد من وجدک!

  • راضیه هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی