صدای آب

برای حرف هایی که هیچ گوشی برای شنیدن ندارند...

صدای آب

برای حرف هایی که هیچ گوشی برای شنیدن ندارند...

آخرین مطالب

امتحان

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم


برای امتحانای دنیایی و مادی، ماه ها برنامه ریزی می کنیم که یه روزم و بلکه یک ساعتم هم بیخود و بدون بار هدر نره.

غافل از اینکه همه این ماجراها... امتحان ها... فرصت ها... همه و همه برای یه امتحان بزرگتریه که داریم تند و تند مطالت

چرت و پرت و بی ربط به سؤال و جواب رو مینویسیم و میریم و اصلاً نمی فهمیم که سر جلسه آزمون نشستیم و وقتی

فرصت نود دقیقه ای این امتحان تموم بشه و صدا بزنن برگه ها بالا! تازه یادمون می افته که واااای... داشتم امتحان میدادم!


میگن روز قیامت یوم الحسرة هست! همه حسرت میخورن! من! از اینکه هیچ کاری نکردم! تو! از اینکه چرا بیشتر کار نکردی!


خدایا میگن حدیث های ضعیف هم اگر جابری داشته باشن که ضعف اونها رو جبران بکنه قابل استناد میشن! خدایا من ضعیفم و تو جابر من!

ضعفمو جبران کن خدا که تو ذخیره من از همه این دنیایی و خدایا شکرت که غیر تو هیچ کس یارم نیست.



فردا امتحان جامع دارم. از قدیم گفتن از تو حرکت! از خدا برکت! خدایا! حرکت کردم! (بازم به لطف خودت) تو برکتش رو توی کاسم بذار.

آمین

  • راضیه هاشمی

نظرات  (۱)

  • راضیه هاشمی
  • امتحان جامعم رو به لطف خدا خوب دادم. 
    خدایا دستگیر همه کسانی باش که میخوان قدمی برای تو بردارن.
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی